رفتن به محتوای اصلی
۱۴ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۳
در ادامه دیدارهای نوروزی؛

شهردار قم با حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی دیدار کرد

شهردار قم با حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی دیدار کرد
شهردار قم در ادامه دیدارهای نوروزی، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد و مدیران ارشد شهرداری قم در ادامه دیدارهای نوروزی با حضور در مرکز جهانی اطلاع‌رسانی آل البیت(ع)، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار متین فر معاون شهرسازی و معماری، اصفهانیان مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری، حلوایی زاده معاون فنی و عمرانی، رضاخانی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، خانه‌زاد معاون حمل‌ونقل و ترافیک، توکلی مقدم معاون مالی و اقتصادی، صحرایی مدیرکل حوزه شهردار و کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم حضور داشتند.

شهردار قم در این دیدار برنامه محوری را سرلوحه فعالیتی در شهرداری قم دانست و افزود: در برنامه دوم از چشم‌انداز 20 ساله شهر قرار داریم که این برنامه در کنار توجه به زیرساخت‌ها به مسائل نرم‌افزاری هم توجه دارد و در برنامه سوم که در حال تدوین بوده بیشتر مسائل نرم‌افزاری است.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران خاطرنشان کرد: بحمدالله در دوره اخیر مدیریت شهرداری شاهد موفقیت در کارها هستیم که نتیجه خیلی از این کارها در تاریخ ثبت و ضبط می‌شود و همان‌طوری که الان از موفقیت شما می‌گویند در آینده نیز از آن به‌خوبی یاد می‌شود.

انتهای پیام/105
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/RlPr2